سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

بدوفون با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

روزهای تعطیل در سال 1395 که دیجی‌کالا هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:

- 1 فروردین

- 13 فروردین                                         

 14 -  خرداد

- 20 مهر

  - 21 مهر

- 30 آبان

- 8 آذر

- 22 بهمن

نکات :

-تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر مشهد می‌شود.

-اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

-لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

-برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 09369991109، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش بدوفون اطلاع داده شود.

- در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط تحویل اکسپرس بدوفون، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس بدوفون در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل در این شهرها نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند،در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir